hem igen!!

Tack finaste Vera för en underbar lunch och eftermiddag på stan alltid lika kul att leka med dig!!

Har varit till gyn för allmän info gick det jävligt bra. Det tog bara 1-2 minuter min gynekolog tycker att jag ska skaffa barn med min man. Jag log mot henne och sa att jag måste göra henne besviken och säga PASS på den. Hon tyckte d va synd.

Pratade med en god vän idag. Han tycker oxå att jag å min fantastiska man skulle få killerkidz men det är ett stort NEJ på den! Fast vi skulle bli grymma föräldrar de bästa faktiskt men d kommer inte ske!

Jag vet inte varför men jag tror att det är våra X som har format oss. Min mans x har 2 eller 3 små barn sedan bor det andra x-et utomlands. Mitt ena x är tillsammans med en sjukt ung tjej och ett annat flyttade hem till sina rötter och lär ha många barn vid d här laget.
Det sägs att folk förändras och d ligger massor i det!

Så nu vet ni det ;-)

Nu är det dags att komma hem å mysa med tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0