Det finns hopp!

Ringde samtal hela förmiddagen idag BODDE verkligen i telefonen OCH jag jobbade samtidigt.
 
Det är TUR att man är kvinna å kan göra flera saker samtidigt!
 
Samtalen gav possitiv effekt på flera plan d& jag kände mig även lite saknad :-)
 
Alla behöver vi någon som saknar oss ibland.
 
Idag rullade jag även igång ett projekt att få in min mans över 90 år gamla söta mormor till ett äldreboende fast med KRAV på boendet!!!
 
Är så sjukt förbannad på äckel hemtjänsten som är hos henne i huset idag så jävla ILLA att fuska i äldres hem bara för att de inget ser..... 
 
Jag skulle ta fram bestick och fick diska om allt för att lådorna va så SNUSKIGA innuti..... för att inte tala om skärbrädan och köksfläkten...
 
USELT så jävla uselt!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0