Att älska någon!

Jag ÄLSKAR min man!
Jag älskar allt med honom!
 
Jag älskar alltifrån hans leende till att han är slö å inte går med kalsongerna till tvättkorgen.
 
Just nu är saknaden enorm.
 
Mannen i mitt liv är å bestiger Kebnekaise Sveriges högsta berg å jag är hemma med alla våra barn ♥
 
Lappen som låg på vår säng va så underbar att jag grät då jag läste den.
 
( får skylla på pms )......
 
Jag är så innerligt kär trots att vi varit ett par i 3,5 år....
 
Känns som att vi blev ett par igår, åren bara går och min lycka är total!
 
Tänk om alla mina vänner hade det såhär....
 
Tänk om alla mina vänner fick bli lika lyckliga som vi!
 
DÅ hade världen varit rättvis.
 
Men världen är inte rättvis men den kan bli!
 

Kommentarer
Postat av: TT

Jag kan inte nog många gånger säga hur oerhört glad jag är för att ni fann varann!! Han kommer hem snart igen.

2012-07-04 @ 01:35:35
Postat av: Annica

Gulli dig så fint skrivet, du och din man är så fina ihop och din kärlek är så varm och go.
Pöss

2012-07-06 @ 05:57:50
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0