obildade människor....

Obildade människor och fanatiker är bland det värsta jag vet....

Sedan har vi ju de här människorna som är så innerligt KÅTA på att höra sin egen röst så att man blir spysjuk....

Igår sa jag sanningen till en person som jag väntat in rätt tillfälle på...

Jag har i flera års tid bitit ihop men igår sprack även min bubbla... Å nästan ALLT flög ut i skrift...

Jag höll dock inne med MYCKET jag ville skriva oxå typ, det där med den utskällande rösten i videon eller du gick och plockade öl mest hela tiden och drack dom UTOMHUS ja.....

Jaaaa....   Det finns MASSOR jag iriiterat mig på men men....

NU SLIPPER jag diskutera det nå mer...   Å FRAMFÖR ALLT skall det bli innerligt skönt å se dessa jävla obildade statusar som skrivs på dialektsvenska oxå....

Trodde vi levde i ett modert samhälle där man talade dialekt och inte skriver på dialekt ELLER för den delen gör 17 statusuppdateringar om all alkohol man häller i sig så att allt å alla ser....

PINSAMT att sånt skall komma från en vuxen människa!

Man kan skriva SJUKA statusar å knasiga saker men NÅN MÅTTA får det vara...

SUCK!

Tack å hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0