Jobbar gott å blandat!

Aldrig har jag mått så bra i mitt liv som jag gör nu!

Livet kan knappast bli bättre, njo om jag vinner storvinsten på LOTTO!

Men eftersom ja inte är en gambler så lär d inte hända.

Dock har jag ju tekniskt sett vunnit storvinsten!

Min prins å min underbara familj som vi har byggt.

Min släkt å mina vänner.

Älskar att jag tagit itu med min biologiska fars sida oxå.

Känns kanon.

Jag har ju 4 småsyskon som jag knappt haft kontakt med,

doch har mina lillasyster å jag haft kontakt i flera år :-)

Hon är så lik mig när jag va liten! 

Dock dog min biologiska farmor här förra fredagen.

Så min söta lillasyster är ledsen och vill att jag åker upp på begravningen.

Jag kommer dock inte åka.

Det är 60 mil tur och retur...

Det kostar för mycket och jag jobbar dessutom natt fram till kl 10 den fredagen.


Det känns lite weird då jag saknar henne som hon va då jag va 5

innan hon blev tvungen att flytta in på hem.... 

Min farmor som var helt klar i knoppen å kallade mig för "PYRET". 

87 år blev hon. Dog ensam..

Så jävla hemskt att veta att personalen hittade henne död i sin säng...

Hoppas hon somnade in fridfullt i sömnen, det va vad dom trodde.


Min gammelmormor är i samma ålder som min farmor.

Hon har inte gett upp än men jag vet att hon är sliten å trött.

Jag hoppas att jag är helt klar i skallen så länge jag lever.

Jag har ju typ 90 år att se fram emot!

Hoppas jag får ha dom med min make.

D är väl lite av en fruktan att dö ensam.

Nej nu skall jag dricka upp mitt te å skriva en packningslista för jobbet.

Ha en bra dag därute ni alla ;-)







Kommentarer
Postat av: TT

Bra du mår bra! Det förtjänar du verkligen!

Ta hand om dig på jobbet!

2012-02-19 @ 13:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0