Hemlösa...

 
Detta kostade 440 kr.
 
För dom pengarna får 15 personer en ny tandborste och tandkräm.
 
Jag slängde även ihop en hel till papperskasse med mera saker utöver de ovan.

I den fanns necessärer duschcreme ansiktrengöringsprodukter mm....
 
I den kassen la jag saker jag har ÖVERFLÖD av istället för att stå om ett år och rensa ur och få SLÄNGA hur mycket som helst!
 
HUR många ggr tror ni dessa människor tar en LÅNG dusch?
 
Hur ofta tror ni dom känner sig TIPP TOPP?!
 
Jag lider med dem som har d svårt har i flera år skickat pengar till Unicef gör d fortfarande men nu skall jag satsa mer på de som inget har hemma i Sverige!
 
Alla kan göra NÅNTING!
 
Baka, laga lite extra mat, kanske handla mat/torrvaror.
 
Hemmabakt kan nog vara ganska uppskattat såsom en kaffevagn!
 
 
Alla har RÅD att göra någonting, ni har någon form av inkomst då kan ni ta mig tusan skippa en fika själv å ge till någon annan som behöver det mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0