Att rensa ut!

 
 
Att rensa kroppen genom att gråta det är nog ett av de skönaste sakerna man kan göra.
 
Människor gråter oftast för lite.
 
Man skäms över det, stänger det inne...
 
Själv fick jag inte gråta när jag ville då jag va liten så nu gör jag det då jag känner för det INGEN kan stoppa mig...
 
Jag kan inte säga att jag njuter av att gråta men det är så innerligt skönt att gråta, sakna, längta! 
Alla borde testa det lite oftare.
 
Jag har bra vänner som lär mig och stöttar mig å får mig att se annorlunda på mig själv.
 
Skall skärpa till mig med bitterheten som krupit fram sakta sakta...  
 
Men shit happends å shit kommer alltid hända så det blir till att göra det bästa av allt.

Tack fina vänner för att ni finns om så bara på avstånd ♥
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Kram vännen kan bara hålla med, tror jag gråter ikapp alla tårar jag aldrig fällde som liten...

2012-08-15 @ 01:02:00
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0