Vill hitta henne igen..

hon finns här under....


Hon gömmer sig bara under alla jobbiga komplikationer....

Jag fattar inte varför hon släppte in "fettolina" igen...

Hon hade ju flyttat för gott trodde jag men ack så fel jag hade...

Vill bara få det här klart nu men nu kommer det ta ytterligare 6 månader 2 jävla operationer....

Tur att min kirurg är en underbar människa så godhjärtat och fin.

Detta jag får stå ut med sliter ju enormt på kroppen och lite på psyket oxå...

Jävla komplikationer VARFÖR skall jag aldrig kunna få ha det LÄTT...

VARFÖR skulle inte JAG kunna få något GRATIS nån gång en endaste gång...  

Men jag blickar frammåt och njuter av det jag har!
 

Jag har en fin familj och en make som älskar mig vilkorslöst!

Men jag vill kunna dansa sådär galet bra igen röja golven på krogen!

Be folk FUCK OFF och må sådär jävla bra som jag gör när jag är vältränad...  



  

Den tjejen skall tillbaks vi pratade om det igår min man och jag.

Sommaren 2013 kommer vi vara FARLIGA!

Kommentarer
Postat av: TT

Hon finns helt klart. Hon kommer att komma fram så snart musklerna är hela igen.

Får jag vara med på resan, i den mån mina knän klarar det, vill också komma i nån form igen.

2012-04-27 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0