Bara en dröm....

Vaknade med paniken i kroppen lyckades väcka min gammelkatt ♥ 

Min fina gamla skitkatt som alltid skall böka så förbannat innan hon lägger sig!

Drömde en fruktansvärd mardröm om henne...

Hörde å såg mamma i drömmen oxå...  Jag drömmer aldrig om min älskade mamma men det gjorde

jag nu inatt.... Så vaken är jag.... Vägrade försöka somna om...  D gör för ont i hjärtat!

Imorgon är det 8 år sedan hennes liv slocknade...

Tiden skall läka alla sår men det är bullshit!

Det läker inte alls....

Saknar henne så innerligt ♥

Å det jag drömde om min fina kisse vill jag bara glömma ♥

Skulle DET jag drömde hända... Att jag måste avliva henne... Då går jag sönder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0