Träning...

fan har inte haft nån inspiration alls till träning såhär inför operationen, jag låter helt enkelt min kropp förfalla....

Börjar bli DUKTIGT less på mig själv....

Fick denna på länk av en vän å blev helt plötsligt suuuugen på att gå till gymmet... VAD stoppar mig liksom?

Sekunden senare inser jag att det inte är någon idé ger upp tanken å fundrar på vad jag skall äta istället... VAD HÄNDE med vältränade mig?   den vältränade tjejen som va på gymmet ( SATS ) i Vällingby 5 dagar i veckan....


Faaaan för mig alltså.....

Skall på ett bröllop nu i november vill kunna ha KLÄDER liksom...... få se vad det blir för outfit...

Skall på opmöte nu på fredag dom kommer se att jag gått upp som fan sedan i mars, skäms....

Blev liksom så deppig efter att jag inte fick op tidigt i våras.....

Tycker gräsligt synd om mig själv, patetiskt egentligen då det finns andra som har det värre, men just nu anser JAG ATT DET ÄR SYND om mig.... SÅDETSÅ!

Har någon annan en annan åsikt kan dom stoppa den där solen inte skiner...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0