NJUTER!!!

Nu är jag "hemma"!

Hos mina gudföräldrar å dricker kaffe å käkar frukost men min man å våran bästa killkompis ♥

I våran lägenhet bor en kompis som passar firrarna å myser med film hela dagarna :-)

GUUUD vilken ångest jag har INNAN jag åker hit men när jag väl är här så NJUUUUTER jag till fullo å vill ha en veckas semester ♥

Nu är hösten här såååå underbart löven färgas mörkt röda å solen står lågt och ger underbara solnedgångar!

Hälsingland är världens vackraste landskap det är bara att inse.

Här är jag född, härifrån kommer mna rötter men jag kommer aldrig flytta hem.... 

Detta är mitt paradis, min tillflyktsort min njutning i världen.

Min man känner likadant nu skall jag bara smitta våran vän J :-)   Han kommer inse att det inte bara är Stockholms skärgård å alla "down there" länder som är vackra ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0