Godmorgon Sverige!



Då va det e ny dag!

Idag fyller min fina vän H år ♥ grattttis gummsi! kom hem så går vi till http://www.muffinsfabriken.se/ bara några dagar kvar nu juh ♥


Vill tacka finaste TT för gårdagens kommentar oxå den värmde mer än du tror ♥

Sitter nu med kaffe UTAN katt känns lite skumt....  små illvilliga djur som kommer å går som dom vill :-(

Åh skall försöka hinna gå å hämta mitt paket idag oxå med mina 2 böcker wiiiiiie den ena KOMMER jag ha med till sjukhuset... 

ujujuj borde börja skriva packlista dit oxå....   snart dags nu..

Känns i hela kroppen LIVRÄDD att bli sjuk nu känner att nå skit kommer krypande VILL INTE VÅGAR INTE låt mig VARA!!!  

Dumma baciller....!!!   

Å dumma kollegor som kommer sjuka till jobbet å hostar lungorna ur sig där inne på lagret.... 

mmmm sugen jag blev på muffins nu då.....   säger som mi vän S nom nom nom ;-)

Näe om mannen i mitt liv kunde vakna nu oxå.... så man får en puss!


TJING!


Kommentarer
Postat av: TT

Testa då inte att gå på teater..

I alla fall inte om gubben bakom sitter och hostar...

Och inte håller för munnen. Mysigt få hostspott i nacken.. För jag var ju frisk innan liksom..

2011-09-23 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0