Familj....!



Är hemma å saknar mannen i mitt liv......

Han är ute i skogen å har det awesome med sin brorsa å en kille till.

Är väldigt glad för att han hittar på saker med sin bror igen, familjen är så oerhört viktig å han har äntligen hittat tillbaks till det "livet" igen!

Jag har alltid haft min familj väldigt "nära" vart dom/jag än bott, vi pratar i telefon ofta och har en fin kontakt ♥

Jag har även lyckan att jag å mina biologiska småsyskon oxå fått kontakt framförallt min söta lillasyrra och jag ♥   hon är så lik mig då jag va i hennes ålder!   Skrämmande att inse att d liksom inte är speciellt länge sedan jag gick i mellanstadiet!!!

Eller vissa kan ju tycka det men jag vägrar tro att jag är en dag över 17 ;-)



Nu är det dock natti natt saknar min älskade prins!





Kommentarer
Postat av: TT

Jag som häromdagen kom fram till att det var evigheter sen jag gick i högstadiet :P

Men allt beror på vad man jämför med.

Jättekul Prinsen fått bra kontakt med familjen, för jag håller med. Jätteviktig och bra relation. Oftast bra i alla fall.

2011-09-18 @ 01:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0