12 dagar.....



Fy fanken va nervöst d börjar bli nu.... d är nära nu...

Läste åter igen igenom foldern från sjukhuset innan jag somnade....

Jag får inte ta emot levande blommor under veckan ( så då vet ni liksom ;-) haha )

Mitt I-landsproblem just nu är att jag inte vet vart jag skall göra av min packning.

Alltså min väska under tiden jag ligger under kniven.... VEM skall passa den liksom...


Sedan är det sjukt dåliga besökstider oxå för jag med min tur får garanterat dela rum med någon... å d vill jag INTE!
Eller dom är väl inte så dåliga men jag kommer inte få se min man första dagen som d ser ut nu...
Då han slutar en halvtimme efter besökstidens slut...

Fan nervös... skall hinna fixa så mycket innan.. å jag jobbar helgen innan.... BIG MISSTAKE känns d som...

Men men jag behöver alla pengar jag kan få då man skall förlita sig på försäkringskassan i en månad....

Jippie....

Kommentarer
Postat av: TT

Jag kan vakta väskan vännen.

Och säg till om jag kan hjälpa till med något annat.

2011-10-06 @ 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0