1 vecka kvar...

nu känns det rejält vill jag lova....

Fy fan,.,,

SÅ jävla arg över branden oxå för familjen mår så jävla skit så ingen har tid med mig.... Helt förståeligt men det KÄNNS....   Är så jävla ledsen i allt detta...     Det känns skit för mig oxå men jag vågar knappt säga det vill inte vara i vägen vill inte störa... Vill inte kliva någon på tårna...

Just nu känner jag mig sjukt ensam i allt detta, fastän jag inte borde det då jag har e underbar man som stöttar mig å vänner som är helt otroliga och T & A som skriver uppmuntrande saker så fort dom bara kan/hinner ;-)

Är så jävla bitter över att branden blev den satte så jävla många käppar i vår familjs liv. JÄVLA AS som gjort detta må den jävlen ha d skit på kåken vem d nu än är...   jävla AS!!!!

Kunde inte idioten tuttat eld på sig själv istället eller gått å hängt/skjutit sig så slapp detta hända...

Så jävla ledsen så jävla ledsen... hade längtat så efter att folk från släkten skulle komma ner å hålla mig sällskap efter in operation nu får jag gå igenom det själv eftersom min man skall jobba så jag får vara hemma ensam ¨å hoppas innerligt att jag klarar mig till toalett å dusch själv...

FY fan för allt just nu.....




Skulle vilja sitta här vid pappas å mitt gamla bryggställe å bara

fundera och drömma mig bort, sakna min mor å far....

Kommentarer
Postat av: TT

Det är okej att må dåligt av allt detta.

Och det är väldigt okej att sakna dina föräldrar. Dem bär du med dig hela livet och det är nog en styrka också även om sorgen är tyngre emellanåt.

Mycket går att lösa, jag ska bara jobba halvtid första månaden, löser det så att jag kan hjälpa dig.

Vill inte du går igenom det själv.

2011-10-10 @ 13:45:22
Postat av: A

Gumman....förstår att det känns jobbigt att "deras olycka" tar alla kraft så inget finns kvar till dig nu när du behöver familjen som mest!

Tänker på dig massor vännen och lovar att hälsa på dig så fort jag kan och du orkar.

kramar om dig så hårt jag kan <3

Man känner sig så ensam för ingen förstår, ingen har tid, ingen orkar, ingen kan och man vågar inte ta den platsen.

Men du och jag ska finnas för varandra 4-ever vännen!!!

2011-10-10 @ 20:13:20
URL: http://mlomt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0