Gårdagens bloggande som inte kom med....

Jahaja d blev ju inge julstädning för mig idag inte.....

Det blev en sväng in till firman å sedan hem.

Städning hade varit nice men så pratade jag lite i telefonen på vägen hem å fick sedan strax efter det hämtning eftersom d är liiite jobbigt att köra bil fortfarnde.

Sedan bar d av till Nacka med bästa killpolaren å hjälpa honom å va
smakråd istället för min städning...


SHOPPAT PROVAT Å KLART på 30 minuter shiiiiit va jag é GRYM.

Alltså vi va där ett tag till oxå men det va EFFEKTIV shopping, å helt underbart lite folk där...

DOCK va är det för FEL på VISSA småbarnsföräldrar....!!!!

Om du sitter i offentlig miljö å andra äter sin lunch å din jobbiga "U-J" sparkar bort sig från
bordet å slår allt den kan i bordet se då till att sätta eländet i knät eller gå därifrån!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0