GONNA MISS HER!!!!!!!!

Min väninna flyttar snart till L.A och skall bo där ett bra tag å plugga å så.... GONNA MISS HER SOOO
MUTCH!!!

Är så jävla glad för hennes skull att hon både kom in på skolan hon sökte OCH att hon verkar ha hittat boende redan!!

Så första flygningen jag gör efter min operation blir en lååång resa då jag planerar att jag å min prins åker å hälsar på!

Har redan hittat det flyget jag vill ta haha, JA jag är HOPPLÖS som planerar ALLT i minsta detalj, hon har inte ens åkt dit å jag har hittat mitt flyg hehe....!

Men men nu får jag vänta tills i sommar då hon flyttat dit så att jag vet om hon trivs å vill bo kvar där hon bor så att jag vet när jag skall/kan boka :-)


Gonna miss you mummsan!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0