32 dagar kvar...

å inga lediga helger innan "hoppas jag" men men jag får väl se....    

beror inte på mig utan den andra personen vore skönt att veta om hatet lagt sig eller inte...   

inte bara den personen som har saker att planera....

detta äter upp mig...

mår sååå jävla skit...


å det förtjänar jag fan i mig inte....

har sagt förlåt....  vill veta om det gått in eller om det sköts bort...

tänker på en viss persons kommentar angående att jag va fet som jag fick i helgen...

"dina kläder är väl ingen jävla konst att få på sig..."


Tack den kommentaren värmde verkligen....

Kommentarer
Postat av: TT

Hmm vännen.

Tid att prata imorgon eftermiddag?

2011-05-17 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0