Vattenskada....

Igår kom vaktmästarn hit å kollade på våran köksbänk som SVÄLLT suck....

Dåligt underarbete med silicontuben anser vi att problemet uppkommit av....

Alt kan det ju vara så att min slarver till prins "sullar" vatten överallt oxå men det kan jag ju inte säga...

Så idag kommer det en hantverkare hit å kollar på bänken.

Hoppas han är trevlig så jag slipper skälla ut honom för att dom är tvugna att rumstera om i mitt hem :-(

Gillar inte främmande människor innanför våra väggar....

Å SJÄLVKLART är det JAG som är hemma å fixar med alla sånna här saker eftersom min prins

inte är lika intresserad   *vassego killen*  ♥





PÖSS på er alla där ute!!!


Kommentarer
Postat av: TT

Skälla ut för att han är där för att hjälpa er att reparera nåt.

Jag gillar inte alls när folk är här hemma och håller på men om de fixar saker är jag glad också.

Hoppas det går bra.

Jag ska försöka ta mig till MediaMarkt å handla våffeljärn :P

2011-03-24 @ 21:40:53
Postat av: Jemmie

Surt, råkade själv ut för samma grej hemma.

2011-04-14 @ 14:10:52
URL: http://hantverkare-linkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0