Tyngd!

Jag jobbar på ett "lager" där det är tunga lyft å man får dra tunga vagnar å skit.....

Jag får hela tiden höra av folk varför tränar du inte mer, har du tränat idag....

JÄVLIGT lätt för dom att säga som jobbar i butiker eller sitter på kontor...

Jag har liksom ingen lust att lyfta någonting då jag är ledig för jag SLITER som ett jävla djur varje dag.... 

Så alla ni hurtissar.....   förstå det nån gång att jag inte har det lika enkelt som ER!
'

Blir så jävla ledsen att jag måste jobba häcken av mig oxå då en av killarna som är skylldiga mig skadestånd har överklagat till HD fan skulle kunna bryta nacken av den killlen då jag nu måste jobba som ett JÄVLA AS för att få ihop alla pengar....   FYYYYY FAN för AS till människor!


Hoppas den där jävlen blir knullad i röven av en HIV-SMITTAD så han får LIDA resten av sitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0