Ledsam insikt....


Insåg precis att mina tårar ligger alldeles för nära.......

FY fan va jag är arg på svenska rättssystemet...


FAN vilken tid det skall ta att få ut skadestånd, FYYY FAN för folk som kommer HIT till Sverige som kan göra vad fan dom vill å sedan ha MAGE att överklaga till alla jävla instanser!

SÅNNA människor skall utvisas å ta mig fan få ett CHIP inopererat i kroppen på OKÄND plats så att det går rikslarm om dom kommer INNANFÖR gränsen igen! 

Jag skulle vilja utvisa en HEL DEL folk trist bara att inte veta vart man skall göra av alla de andra som sitter på kåken som är uppvuxna här.....       

NÅN ö i stilla havet kanske......    sedan kan man ju duma farliga avfall där... allt beslagtaget knark å en låda MORA knivar så löser dom det själv sedan.....


JÄVLA AS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0