Eller....

nutrilett smakar rätt okej problemet är bara att jag kom att älska det så jag blev ebroende efter en vecka och 3 dagar så jag ville inte äta mat....

DÄR är mitt problem med d hela...

Igår kom jag hem å prinsen hade gjort ROTFRUKTER i ugnen  DET va hysteriskt gott OCH det är nyttigt....!!!!

Så om man inte vill dieta vilket OFTAST inte hjälper ett skit, jo men kanske,,,,    så kan man lägga om kosten helt.

Förra helgen åt jag MASSOR med onyttigheter...... å efteråt hade jag sådan ångest så det va vidrigt åt det.....

SÅ tänker jag inte må igen....   Men NÅGOT måste jag göra då alla är smala utom jag.....


Jag har hittat en ny favvoblogg oxå....!!  

http://tjockasmalajag.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: TT

Alla utom du smala.. Hmm, ska jag skicka några bilder :P Har några före bilder som togs i höstas. Ska ta nya imorn tror jag.. Och sen äta chips..

Och sedan blir det nyttigt ett tag.

Måste bara hitta nåt substitut så jag klarar jobbet hemifrån.

Nutrilett tror jag inte jag klarar men kör som i höstas, tror det funkade.

2011-03-27 @ 01:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0