Brika kryss ikväll!

Skall bli rätt intressant att se hur många äckel som åker klamydiabåt denna helg....

HOPPAS för deras skull bara att dom håller sig ifrån mig annars lär det bli som den där gången på GRÖNE JÄGAREN då jag åkte ut pga att jag spöade en kille som tafsade på mig...   *hehe* rätt stolt att säga att jag ÅKT UT från JÄgaren vem har gjort det som tjej liksom? hehehhe......      Det som va ännu bättre va att vakterna bad mig vänligt för dom visste vem jag var så det gick snällt till just för att d va jag....   Hade dock velat spöat den där killen lite till jävla fjant!

Bra att knappt kunna svenska å sedan daska MIG i häcken 3 ggr.....  vad hade han förväntat sig att jag skulle gå igång på det?    IDIOT!   

D va nog typ 4-5 år sedan nu.....   hehe

Ser dock fram emot maten ikväll, vi hade dock bord 20 jag VÄGRAR äta då så jag SKA äta 18,30 sittningen så dom får GÖRA plats helt enkelt!  Jag är ju prinsessa så det borde ju inte vara nå problem.......


Fan skall sova ensam i sängen utan min kärlek inatt på en båt ute på havet...    Jag älskar att sova på vattnet men jag HATAR att sova utan mannen i mitt liv!

Men men imorgon kväll får jag ligga vid hans sida igen ♥ 

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Ha så kul! Birka är en fin båt! =)

2011-03-05 @ 17:06:20
URL: http://danielkl.com
Postat av: Danielkl.com

Länge sen du uppdaterade! =P

2011-03-07 @ 13:49:32
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0