Birka kryssen i bilder ;-)

Sorry Daniel för dålig uppdatering :-)




Resan började INTE nyttigt men men hade inte ätit sedan lunch!

Detta va kl 18 å middag va kl 20,30




Öhh, jag har ju sagt att jag skall gifta mig å ALKOHOL är inte billigt på systemet så jag smugglade LITE!



Om min blivande svärfar inte dricker den där Larsen Cognac-en blir jag sur....  haha

http://www.cognac-larsen.fr/


Alternativt duschutrymme!



Den vidriga duschen i hytten använder man ju ändå inte då detta finns:






Frukosten innan hade rätt okej utsikt oxå.....




Lärdom av denna resa..... som kan vara bra på nästa....  

Jag MÅSTE ta med mig en RIKTIG kamera nästa gång för min

HTC Desire HD å jag är INTE vänner.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0