sjuuukt länge sedan...

jag uppdaterade här inne...

Men men nu skall jag göra d tänkte ja!

Har hänt massor, dom hade möhippa för mig, vi va överallt hade skitkul avslutade på Grönan med karuseller wiiiiiie!

Sedan har jag hunnit åka upp till mitt vackra Hälsingland nu i helgen som var å grattat ena kusinen som tog studenten å hade balen!  ♥ GRATTIS igen underbara unge!

Sedan igår blev d bestämt att min brudkorg m blommor inte blir av så igårkväll ringe jag å beställde blommor, skall nu dra till blomsterhandeln där jag beställt blommorna å fråga vad dom skall ha för att sätta ihop den med alla saker jag köpt som jag vill använda :-)

LÄNGTAR tills jag är gift så att jag kan njuta av festen med min älskade!


Min ena moster har målat våra personliga glas som vi skall skåla i å de andra gästerna får vanliga champagneglas.

Det enda som är kvar nu är att jag vill ha en stoooor skål m jordgubbar :-)


TJING!

Kommentarer
Postat av: ANNE

man kan inte alltid ligga på topp med uppdateringen :D

2011-06-13 @ 09:36:30
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0