Volvo villa vovve....

Typ så är mitt liv nu förutom att jag inte har en Volvo, jag bor i lägenhet å jag har katter istället så NÄSTAN som VVV.... :-)

Jag är lycklig, sjukt jävla lycklig med min man.



Han är den jag väntat på sedan jag va liten prinsessa, han som skulle komma på en vit springare i solnedgången å rädda mig från alla faror kom in i mitt liv utan bil eller häst men med ett leende jagade mig med sin kniv då jag snodde hans matlåda och tog mig sedan med storm.


Vi är gifta vi är lyckliga och vi har d bra ♥



Sitter nu å tänker på mina vänner som vill ha samma sak som vi, en gemenskap.
Många av mina/våra vänner är singlar å vill inget hellre än att träffa någon, bygga bo å skaffa kidz.
Skillnaden mellan dom å oss är att vi lägger barnbiten åt sidan så får dom som vill ha skaffa istället.

Jag blir så ledsen då jag ser å hör mina vänner sucka å påtala hur bra jag har det.
Det känns liksom i hjärtat, känner mig lite maktlös eftersom jag inte kan göra något åt det, vill egentligen kunna trolla fram den "perfekta partnern" åt dom oxå.
Jag har själv suttit där i sitsen att vara 5.e hjulet.. Suttit där på någon middag/fest å insett att trots att jag då kanske hade någon så led jag å ville ut å träffa den rätte,,,,

Jag hade brutal ångest, kände mig värdelös oälskad och trodde aldrig att jag skulle få träffa den rätte....   Jag va ute på krogen å spanade, jag satt framför datorn å chattade på matchingsidor å letade letade å letade... det va en HEMSK tid i mitt liv....  hatade den tiden.... träffade enbart puckon/psykon å "vidron"...





Det är faktiskt en av mina högsta önskningar förutom att jag vill vinna massor m stålar mm att mina vänner skall bli lika lyckliga som jag/vi.






Kommentarer
Postat av: TT

Du bryr dig så mycket om andra.

Glöm bara inte bort dig själv också.

letar vaniljmuffinsrecept

Puss

2011-07-15 @ 12:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0