Störingsjouren


Störningsjouren är ett gäng sjukt bra mäniskor som jag gillar skarpt!

Grannarna hade fest igår IGEN denna gång hade socialfallen fest för att fira sina 1.åringar.... Hur tänker man då?
OM jag hade 1 åriga tvillingar som fyllde 1 hade jag haft saft å bullkalas med tårta... men grannarna dom har världens fylllekalas tills efter 00....  bra där.... idioter...   

SÅ surkärrigen som troligen är mitt smeknamn här ringde störningen...

HOPPAS SKITEN ÅKER UT!   

Jävla analfabeter....









Jag förstår varför folk avrättar sina grannar...




Kommentarer
Postat av: TT

Jag kan ta några bullar tack :-)

Och med tanke på boken tar jag tillbaka om att ersätta din granne..

Tror lite avstånd är bättre ehum

2011-08-01 @ 03:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0