STRESS!!!

Fan mina dagar räcker inte till....

Irritationen bränner i kroppen....

Igår klev jag upp 5,45 jobbade arslet av mig 7-16

å sedan fick jag främmande fram tills efter 01 på natten...

VARFÖR slår man igång en jävla film jävel efter kl 23.30 då

jag varit vaken huuuur länge som helst....

Om inte folk sov hela jävla dagarna så hade dom kanske

tänkt lite mer... SÅÅÅÅ jävla irriterad...

Denna dag vaknade jag 9...

Va ut å fick misslyckade jävla bilder på solen sååå jävla

besviken :-(

Mina blev bara feta jävla sudd....  

Men men är man totalt kass på solbilder så är man

då har jag något att träna på helt ekelt...


Stressen just nu är att jag jobbar i 2 dagar å detta är min enda lediga dag...

JAG ska till gymmet och jag skulle behöva städa och packa inför helgen

då vi i sista sekunden nu bestämde oss för att åka till Hälsingland,

har ju inte varit hemma sedan i JULI så det är fan i mig dags nu!

DOCK växer stressen av att veta om alla MÅSTEN där uppe...

Fast jag behöver ju inte göra nått annat än att träffa släkten å åka

slalom en dag för jag MÅSTE inte men det känns så...

Å jag VILL VILL VILL träffa ALLA!!!!!   Fan vill träffa så många så det känns skiiiiitjobbigt!

Skall iallafall träffa min  "bror" & "M" och "H" och "A&C" och ev "M" om ja hinner.


:-(


Kommentarer
Postat av: Tove

Se till att ta hand om dig så du mår bra.

Jag vet hur det känns att vilja träffa så många som möjligt när man åker hem. Den stressen är hemsk, den lediga helgen blir liksom inte uppvilande.

Kul träffa folk men också tröttsamt med alla "måsten".

2011-01-04 @ 22:03:49
URL: http://www.themptander.se
Postat av: Majso

Chill down =)

Hur satans bra är inte den där bilden???

Om man får lov att fråga alltså ;D

Puss & kram <3

2011-01-05 @ 19:34:40
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0