Inte bara en hund!

Eddie

♥ 2002-04-20 ♥
En stjärna föddes


 En lördag i april 2002 föddes en liten kille å hans syskon... 

 När han slog upp sina små söta ögon va dom djupbruna som sin mammas, pappa har gula ögon å ser lite elak ut medans denna lille kille fick ögon som Bambi!

 Han växte upp å hade lite otur då han gjorde sig illa då och då pga att han inte riktigt hade koll på sina stora fötter som han ideligen snubblade på! ♥♥

 Han flyttade sedan hemifrån å fick en ny snäll och framförallt FANTASTISK ”mamma” som heter Mia.

 Han fick en STOR säng som ”mamma” specialbeställde så att han ALLTID kunde sova som en kung i samma rum som sin matte!  ♥♥

 Då Eddie å ”mamma” flyttade granne med mig å min dåvarande sambo förändrades mycket i mitt liv.

 Jag fick en ny vän och dessutom fick jag den stora äran att träffa jordens mysigaste kille! Å det va Eddie peddie poooo ♥♥

♥ Jag kommer ihåg såååå väl hur jag mådde den tiden, min mor va svårt sjuk i cancer å Eddie hade fullt sjå med att pussa bort mina tårar då jag grät. Han pussade sin ”mamma” oxå då hon behövde han pussade ALLA som han kände verkligen behövde hans hjälp å hans sällskap.

 Finare kille än han finns inte på denna jord!

 Efter ett tag flyttade ”husse Tony” in till Eddie å ”mamma”.




Tony är en snäll kille så han fick stanna tänkte Eddie DOCK fanns det ju en liten svartsjuka där emelllan för BÅDA ville ha ”mamma” som sin.

Men duktiga killar som dom båda va så samsades dom.

Eftersom ”mamma” är sjuk så kom Eddie fram till att han måste lägga mera energi på ”husse” då han va hemma för att sedan ”roffa” åt sig ALL tid med ”mamma” då husse åkte till jobbet.

SMART KILLE! 

Nu i julas fick mamma å pappa ett besked som förändrade allt... 

Eddie Poo va sjuk...

Han har cancer i HELA magen....     

Jag sitter här nu och gråter då jag tänker på att ALLA som är snälla å älskar sina nära och kära OCH sina underbara 4 benta vänner...  VARFÖR skall vi som är GODA människor behöva gå igenom så mycket skit och smärta!

Underbarare kille finns inte å jag kommer aldrig glömma hur mycket han ÄLSKADE att bli pussad på rumpan/låret! 

Underbara fina älskade kille...     

SÅÅÅ många hjärtan du har rört vid! 

Sååå många människor du förändrat "tänket" på då det gäller stora killar som du!

 ALLA som jag låtit träffa dig som INTE gillar hundar tyckte om DIG!

Min älskade blivande man tyckte om DIG!


Om endast 3 månader skulle denna kille ha fyllt 9 år eller 63 som man säger om man är vovve så han va en UNG farbror som hade flera år kvar!'


VARFÖR är livet så JÄVLA orättvist!!
Han ÄR snart VAR sin mattes ALLT!

Jag sitter här vid datorn nu och är självisk och gråter för min vän Mia och för DIG killen... ¨

Tårarna tycks aldrig ta slut....

Sov i frid och hitta massor av vänner i Nangijala nu älskade vän pussa min mamma och pappa från mig å alla jag saknar!

Men framförallt pussa din mormor och morfar!
♥♥♥♥♥



♥♥♥♥ Gos nosen!!! ♥♥♥♥

Du kommer alltid finnas i "tant´s" hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: Tove

Grymt fint skrivet!

Och vilken fin hund!

2011-01-21 @ 14:25:48
URL: http://www.themptander.se
Postat av: Majso

<3<3<3<3

2011-01-21 @ 17:07:37
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0