Friskis och Svettis!

Dom är verkligen UNDERSKATTADE!

Jag har tränat på Sats ett bra tag å lessnade helt för ca 1-2

år sedan ( eftersom jag blev lat å skaffade sambo så "lessnade" låter bättre höhö )

och slutade.... blev lönnig å nu har jag insett att SATS där jag bor är

TRIST platt å TRÅKIGT så nu kör jag FRISKIS å Svettis istället!

Idag va dock mitt Friskis stängt som typ alla andra!

Bara 3 Friskis va öppna i hela Stockholm så jag valde ringens friskis,

där jag körde skiten ur mina stackars ben... AJAJ sa den feta taxen!

Tur jag inte ÄR en fet tax hehe...  

Efter träningen så bastade jag sååå skönt!

NU JÄVLAR KÖR VI!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Tove

Men e ju inte måndag idag :P

Tjuvstart, registrera alla pass på funbeat.se och lägg till mig :)

2011-01-01 @ 22:46:30
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0