Noll koll...

Vissa människor har fan noll koll på allt annat än sig själva

å dom är självupptagna till MAX!


Blev så jävla irriterad över en sak igår...

Sedan är jag FRUKTANSVÄRT trött på att folk tar saker för GIVET oxå...

Idag går alla inbjudningar utom 3 stycken som är min sambos vänner 

iväg med posten.   Bara 70 personer blir inbjudna för jag har inte FLER PLATSER

så jag blev tvungen att välja å DET va inte varken lätt eller kul då jag hade velat bjuda fler.

DOCK tog jag hänsyn till vilka som brytt sig att bjuda in mig till saker såsom

födelsedagar/dop mm....  

DU som inte får en inbjudan behöver inte känna att jag inte tycker om dig utan att

jag va tvungen att nästan LOTTA på slutet!
  



HATAR att må dåligt redan nu för att jag får sålla ut men nu blev det så!

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tycker synd om dig!

Men du klarar allt. Du är stark (kanske för stark till och med).

Och dina verkliga vänner blir inte arga för sånt.

2011-02-03 @ 12:38:58
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0