Lista var det ja!


Nämn något som gjorde dig glad igår: 


Vad gjorde du kl 08 imorse:   Kl är 07,17 just nu....


Vad gjorde du för 15 min sedan:   Hämtade mera kaffe


Det sista du sa högt:  "Love ya"!  till min blivande man som skulle till jobbet ♥


Det senaste någon sa till dig:  "I love you to"


Vad har du druckit idag: Kaffe, livets dryck!


Vad var det senaste du åt:  Åt några skedar pasta med utsökt pastasås gjord av min kärlek


Vad var det senaste du köpte: Beställde en bok på adlibris igår innan det va det ett "gymkit" från STADIUM.


Vad är det för färg på din ytterdörr: Blå svart


Vad är det för väder hos dig nu: Morgon mulet?


Godaste glassmaken:  Beror på humöret älskar dock italiensk glass HATAR Ben  & Jerrys överreklamerat skit!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: NOPE!


Sover du tungt:  Nja, beror på hur trött jag är, är det på kvällen sover jag som en stock å på morgonen vaknar jag fruktansvärt lätt. MEN jag sover otroligt bra *alltid nått*


Drömmer du mardrömmar:  Nej mest knepiga drömmar


Trivs du med ditt jobb:  HAHA vilken fråga, nja njo sådär...


Favoritklädsel:  Blandad! klär mig efter mitt humör så det kan vara allt från kostymbrallor till baggy jeans.  


Favoritlåt just nu:   EN special mix av Tiestos: Just be  
http://www.youtube.com/watch?v=OPKQKX5JWqY


Vad ser du om du tittar till höger:  Min laptop sitter vid mannens dator då han inte är hemma för han har större skärm å snabbare dator då han bygger sina egna.


Vad gör dig glad just nu:  Vetskapen om att jag bor i ett upprorsfritt land.


Vad ska du göra härnäst:   Packa träningsväskan, kolla in lunchalternativ, hoppas på att min bok kommer redan idag.


Höger eller vänsterhänt:  Höger förutom då jag äter då är jag vänsterhänt.


Humör just nu:  Rätt okej!


Favoritgodis:  LAKRITS å sura cola nappar.


Kläder just nu:  Gråa pyjamasbyxor å en lång vit tröja från Gina Tricot.


Sommarplaner:?   Gifta mig sedan ta dykcertifikat här hemma i Sverige.


Hur många kuddar sover du med:  1 ibland har jag en att gosa med oxå då jag sover själv.


Spelar du något instrument:  Skinnflöjt ;-)


Morgon eller nattmänniska:  Morgon människa


Vad är viktigast för dig:  Att vara tillfreds med livet och vardagen


Är du kittlig:  Ibland, om jag vill


Snarkar du:  Nope inte vad jag hört


Stjärntecken:  Lejon uti fingerspetsarna.


Äckligaste insekten:  MYRA


Längtar du mest efter just nu:   Min blivande man och en varm sommardag på sjön.






OM just DU nu har nån fråga så ställ den så svarar jag ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0