Dagen D...

Jaha så va det dagen D då i mitt liv...

UT med det gamla in med det nya!

Å nej jag syftar inte på att gubben skall ut!

Dock skall fläsket bort nu nu NUUUU!

Sååå sjukt trött på att inte kunna ha på mig vad jag vill,

sååååå arg över att jag låtit mig själv gå UPP 8 kg sedan

jag träffade mannen i mitt liv....

Visst 8 kg gör mig inte till ett FETTO men det är MIG det

gäller å jag VILL INTE se ut såhär!

För nån vecka sedan försökte jag dra på mig ett par

av mina favvojeans.....  DOM SPRACK som en jävla pekinganka!! 

HUR kul är det på en skala????

Har nu satt upp en lista på kylen över vad jag skall peta i mig varje dag.....

Kommer INTE gilla att rapa omega 3... fyy fan för att lukta fisk! 

Men men med tanke på hur lite fisk jag käkar så har jag inget val!


100 cm över tuttisarna...

100 cm över röven.....

mellan 80-90 i midjan ;-)


=   tjockis FÖR att vara JAG!  Ingen annan så ingen annan skall ta

åt sig av MIN inställning till MIN kropp!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0