Centralen 19.30

Stod på centralstation igår ¨å väntade på min ena moster som kom ner med tåget ♥

Nu skall hon vara här tills på söndag å jobba skall bli såååå mys att ha henne

springandes här hemma på kvällarna prinsessan *myser*.

När nån av mina mostrar eller min mormor är här å vimsar runt känner

jag mamma omkring mig ♥  Det känns som att mamma kommer hit från "nånstans"

å bara finns med här i lägenheten i väggarna å håller speciellt sällskap då någon av dom är här.

Tittade i fotoalbum igår, några tårar kom men jag höll tillbaks dom för jag orkade inte gråta.

Insåg igår att jag saknar pappa mer än mamma, låter kanske hemskt men mamma var

sjuk det va inte pappa.....     Eller jo TYDLIGEN va han det eftersom han DOG...

men ändå.....      you get the picture....


Fastnade speciellt för ett kort på dom igår.... saknaden är obeskrivbar...






Kommentarer
Postat av: lena

dett här kortet verkar vara taget i Simeå

2011-02-24 @ 08:32:49
Postat av: Millan

Skickar en kram!

2011-02-24 @ 09:22:16
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: Tove

Så fin bild!

2011-02-24 @ 11:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0