Avbokat!

Bokade av vårt hotell igår eftersom jag inte finner det intressant längre

att betala nästan 6000 för att tillbringa bara några få timmar där då det

finns andra billigare möjligheter. 

Tänker dock INTE bo hemma helgen vi gifter oss utan våran lägenhet

kommer att vara full med folk ändå.

Bättre att ta ett mysigt rum sedan någon gång då man kan njuta av det

och använda det fullt ut då pengar inte borde slösas BARA för att man gifter sig.

SÅ istället för GRAND HOTELL Saltsjöbaden letar jag nu andra alternativ...

Nån som har nått bra tips på hotell?

Kommentarer
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Ja eller hur, folk har så svårt för att vara "raka" i sin svar/ när de bloggar;) Men inte jag, varför hålla på o hysch pyscha om ngt man verkligen tycker, det skall man stå för o vara stolt över istället. Våga säga vad man tycker helt enkelt,allt för få idag som inte vågar tyvärr..

Giftermål på gång ser jag, grattis vad kul!!

2011-02-01 @ 17:44:54
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0