less...

men va faaaaan kunde det inte fått vara öugnt nu...

Å åter igen är jag arg på en person som är en hänsynslös KUK som inte håller det han lovar folk....  JA han borde vara ett minne blott efter omständigheterna men så blev inte fallet då jag fick ett samtal igår....   min kusin brukar säga följande om folk hon inte gillar:   han/hon är satsen hans mamma borde svalt... det STÄMMER faktiskt...

SÅÅÅÅ trött på äckliga människor som inte kan hålla sig innanför lagens gränser...  

SKALL D VARA SÅ JÄVLA SVÅRT!!????!!!???  jävla nollor det finns i samhället,,,, parasiter.... Där ingår även idioten jag ringde både igår och idag... jävla sopa du é..... ta mig fan.... 

Personen som är så jävla självgod så att han skulle vilja knulla sig själv då han ser sig i spegeln..... ÄCKLANDE öhh JA!!!  




Å för den andras räkning som jag är förbannad på OM det nu är du som orsakade samtalet jag fick igår så rekommenderar jag dig att använda STORA buttpluggs å töjja din röv redan nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0