Dagmar...

Igår morse ringde jag hem å kollade av hur de mådde.

Moster hade vaknat av ett brak då 3 granar landade på hennes hus... d är ju säkert SÅDÄR skoj...

Min andra moster har klarat sig bra den här gången då hon inte bor i hus längre.

Mormor å morfars hus står snällt där det ska....  Å dom va de enda som hade el så där samlades familjen som små får hade jag bott uppe i norr hade jag åkt till mommo å muffen vare sig ja hade ström eller ej....!  

Hade varit sjukt mysigt att träffa dom alla...!

Men men får kanske träffa några av dom då vi åker upp snart då skall jag även till min andra blodshalva av släkten å träffa alla mina syskon ♥

Tror inte jag träffat dom på 7 år.... d är fan hemskt...  men men d är aldrig för sent att bygga ihop :-)


Nu skall jag dricka upp mitt kanelte å sedan gå å ta en varm dusch innan min älskade vaknar å snor badrummet ♥

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0