Annandag Jul

Idag ä'r en kanonbra dag att städa på, vi skulle ha gjort det igår men hade en soff å filmdag istället ♥

Såååå innerligt skönt att ha en slappardag med pasta å köttbullar å sedan fruktsallad på det! GÖTT!!

Julmaten står mig i halsen!

Inser att dollarn har blivit dyr, LAGOM sur för att jag inte fick köpa då den va pisslåg här för några månader sen....   MORR tack för d liksom... Nu är den högre än på LÄNGE!

Behöver ju växla innan bröllopsresan.

Ja så var deyt ju det semester!!!!   FYYY FAN va gött d skall bli med en FET SEMESTER då året som gått knappt innehöll någon alls!   Göttans!

Jag och min prins är så sjukt värda det just nu :-)

Skall bli sjuuukt mysigt!!





Kommentarer
Postat av: A

Härligt med brölopsresa. Önskar er bägge en underbar resa och att 2012 blir ett super år. Pöss

2011-12-29 @ 14:16:56
URL: http://mlomt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0