VÅR/SOMMAR fixning!!!

Jag skäms! 

Har inte tagit ner mina vinter/julgardiner än....   

PINSAMT!!!!  

Jag som som annars byter gardiner 3-4 ggr per år!!!!! 

AHHHHHH!!!!

Så nu är jag taggad till tusen med att byta gardiner och vår/sommarstäda torkade ioförsig alla skåpluckor i köket för en vecka sen :-)

Älskar att städa å ha det fint!!!

Imorgon skall jag göra mannen i mitt liv lycklig oxå för då skall vi åka å titta på en diskmaskin :-)

KANON att få in en sån i köket så prinsen slipper sina DISKBERG som han omsorgsfullt bygger! 

Jag vill ha en SVART eller en "silvrig/rostfritt" prinsen vill ha en vit så jag får nog min vilja igenom ;-)  KANSKE  hehe... TRIST med en vit dock verkar dom billigast OCH jag vill ha en BOSCH!

Sedan är det snart dags att måla staket å sånt oxå! UNDERBARTå  piffa till lite på uteplatsen!


I LOVE the spring!!!!


By the way så var det premiärgrillning hos våra underbara vänner L och M idag å såhär såg det ut:



Kommentarer
Postat av: TT

Fint det kommer bli. Diskmaskin är bekvämt men känns onödigt ibland när man bara är två. Iaf här.

Kommer å ser uteplatsen i sommar hoppas jag.

2011-04-17 @ 13:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0