Uteplatsen och IKEA!

Igår fick vi ett knäppryck och åkte för att införskaffa allt tills i helgen då vi skall göra
iordning uteplatsen för gott!
Vi handlade nytt nät sånt där svart/bra/säkert 30 meter lina/snöre för att tråckla ihop det
å sedan råkade vi svänga in på IKEA för att min prins ville ha en 40´s bokhylla.
BIG SUCCESS FOR US!!!  Där hade dom nämligen finfint pris på PLATTOR att lägga på uteplatsen
9-pack för 199 kr = ett kap!   Så vi köpte 13 paket = 117 stycken HOPPAS nu dom räcker för egentligen hade jag räknat på 121 stycken men men d BORDE gå :-)


Efter det åkte vi på CITY GROSS å handlade allt till middagen för det skulle komma över
3 goda vänner å maten blev kanon!  DOCK har min diet spruckit i kanten då det blev hamburgare!
Men men jag ger inte upp för det så jag sliter vidare idag :-)


Känns bra att man börjar gå ner igen! Det känns som fjärillar i kroppen och jag trivs med mig själv!


Idag blir det in till stan en sväng å sedan hem å byta resterande gardinerna å putsa klart fönstren på utsidan kanske... eller så skall dom sopa en gång till här utanför... suck dom borde gjort d för LÄNGE sedan!

VINKE VINK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0