Plastikturisterna vs fladdermus....

Tittade på halva "såpan" igår å blir bara irriterad....
En liten BIMBO bara 22 år... påminner mig nå grymt om en viss sk "vän" jag hade förr som
dessutom va ilag med personen som blev en fin väninna efter det tog slut mellan dom!   
Denna lilla 22 åring på programmet är dock sååå utseendefixerad så det är ÄCKLIGT åt det!
BLYGLÄPPSförminskning.... hur STORA har man då? har man fladdermusläppar då eller?
HON har väl som alla andra puckade brudar läst alla FAMOUS bloggar som prettot:
Emma von Sydow som för övrigt börjar bli rätt så pluffsig nu då hon snart skall
spräcka musen å trycka ut en liten mini-me = en-blond-latte-drickande-ALIEN...    
DOCK är inte den bruden plastikmiffo utan mer ätstörnigs våp som vräker ur sig saker som:
kom igen GIRLS nu skall vi bli smala en latte å ett äpple om dagen så blir man smal om magen...
Det andra VÅPET är dock KISSIE hennes pattar är så stora så att hon skulle kunna vara
en bärgningsbåt i antarktis...  DOCK påminner hennes pattar om den där lönnfeta strippans lökar..
Ja ni vet hon i "Stockholmsnatt" även dom ser SKITÄCKLIGA ut!!!  Å för kännedom så har jag
ALDRIG sett ett program INTE ens tittat på det i 5 minuter utan baserar detta på de fakta att jag såg
skiten/bruden på förra årets GAYGALA å det va INTE VACKERT!


NEJ tjejer, tankebanorna borde mer gå åt hållet som i videon som jag la upp i förra inlägget
den gamla godingen:  UNPRETTY se den å lär av den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0