Hornsgatan´s idiotiska dubbförbud...

Idag skall dom på!  

Å JAAA jag VET att jag skulle ha bytt senast IGÅR men om man som jag har ett jobb att sköta å¨inte har all tid i världen som vissa andra verkar ha OCH att jag dessutom har däcken i en annan del av Stockholm dessutom UTANFÖR Stockholm typ så tar det lite tid.... 

Så det så!

Stoppar polisen mig idag får jag skylla på att jag åkte hem från Hälsingland just idag och att jag FAKTISKT skall iväg å byta dom nu...!´  ( Vilket är sanning med modifikation ) men men... 

En vit liten lögn har väl ingen dött av?!  

Fil:Hornsgatan dubbdäcksförbud 2010.jpg


OCH sedan har miljömupparna nu kommit fram till att föroreningarna MINSKAT på Hornsgatan denna vinter...

ÖHH JA!!!    KNEPIGT?!?   INTE!

Hur skulle det INTE ha minskat då folk slutat köra där? 

Tror dom på fullaste allvar att folk köper NYA däck för mellan 5-14.000 bara för att dom har FÖRBJUDIT däck där?    idioter...

Själv har jag kört där flera ggr i vinter med min bil OCH dubbar på bara för ATT!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0