HÄLSINGLAND!!!!

Kl 05.00 fredag morgon gick larmet på väckarklockan med den hemska låten:  http://www.youtube.com/watch?v=ViOGq7vmdWM

VÄLKOMMEN underbara fredag!

Satte på kaffebryggaren med 8 koppar å hoppade in i duschen!

Efter detta tillagades havregrynsgröt i micron medans det sista packades!

Sparkade upp mannen i mitt liv så man fick en hejdå kyss packade sedan in allt i "pärlan"

å till sist åkte tjejerna in i sina buran för att sättas in i bilen och sättas fast med bälte!

Det sköna är att redan på torsdag kväll så satte mannen i mitt liv ihop burarna varav

lillkatten anföll buren satte sig däri å gav oss "NU ÅKER VI BLICKEN"  KNASKATT!!!

Dock är inte den äldra katten alias hennes mormor LIKA exalterad då hon varit till

veterinären alltför många trippar så hon förknippar buren med ALLT utom SEMESTER!

Det tog 3 timmar upp och sedan va båda tjejerna lyckliga då dom fick komma ut på sitt

"sommarställe" dock är det lite för kallt att vara på den inglasade verandan så dom får

vara inne å busa på 170 kvm HUS   GÖTT!!!


På vägen raggade jag upp min "bror" å tog med honom ut till moster!  

Underbart att träffa honom igen!

Sedan skjutsade jag hem honom å åkte ner till mormor å morfar och ja å "mommo"

åkte in till "stan" å handlade mat!

Efter detta bestämdes det att det skulle bli till att åka till Sundsvall ¨på söndag för

"VÅRMÄSSAN"  http://www.nolia.se/vm/

Åkte sedan hem till moster å inväntade båda kusinerna varav den enas kille oxå va med så

det blev ost/skink-sallad från den lokala pizzerian ♥  SÅÅÅÅÅ JÄVLA GOTT!!!!!

Jag hade brännt "TRASSEL/TANGLED" men det hade tydligen gått åt helvete då skiten inte

gick att få bild på....KUL!!! lagom irriterande så kvällen blev kort :-(

BY THE WAY så gör mitt ANUSKNÄ ONT!   SJUKT irriterande hur tusan skall jag kunna

jobba med det här :-(

LÖRDAGEN:

Ena kusinen ville in till "stan" å gå lite i affärer så det gjorde vi sedan hamnade vi

hemma hos min älskade "M" å fick varsin CUPCAKE ÅHHHH bantningens DRÖM NOT

hehehehehe MEN DET va det värt ALLA KALORIERNA för att inte tala om

"M´s" kolakakor.....     *Homer Simpson dreggel"

Umgicks så mycket jag bara hann med kusin vitamin då vi knappt ses :-(  jag träffar min

andra kusin betydligt oftare DETTA skall det bli ändring på fundrar på att kidnappa

brudarna å ta "hem" dom till stockholm!!!!

Nu i eftermiddag har det inte gått många knop har för ont för att orka sätta mig i bilen å

åka å hälsa på folk :-(     SORRRY men jag är HÄR så kom till mig om ni vill umgås :-)

Nu sitter min kärlek på bussen, bussen påväg hit...

Mannen i mitt liv mannen jag skulle dö för ♥

JAG längtar SÅÅÅÅ efetr honom trots att jag kysste honom igår :-)  DET va igår det :-)

SÅ försöka hålla sig vaken tills efter kl 01.30 va det ja...   JIPPIE!!!!


PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0