Gud vad jag älskar....

mina SANNA vänner!!!

Dom jag vet att jag kan ringa till dygnet runt ♥

Som jag vet att jag kan åka till mitt i natten och prata ut trots att vissa bor både 30 å 60 å massa mil bort dock är MÅNGA väldigt nära oxå å det är väl dom som får stå ut med lilla prinsessan då hon får sina små diva utbrott OCH I-landsproblem ;-)

Så jag tänkte bara skriva det såhär lite på torsdagsmorgonen när jag sitter här med katt å kaffekopp som "alltid" envis gammal katt som alltid vill ligga i mitt knä ♥


Ha en bra dag allesammans och ha en underbar påsk ät inte för mycket godis tänk på mig som går på diet!   ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: TT

Underbart skrivet :-)

Kom hit :P

Här blir det sjukgymnast, intressant se om det finns nån övning som inte gör ont.

Tror du skulle bli besviken om den envisa gamla katten inte la sig i knät :-D

Hoppas du får en kanonpåsk trots jobb.

2011-04-21 @ 10:09:55
Postat av: Anonym

Luv Yo Lisa. Ha en fin Påsk med mycke påskpussar ;)

2011-04-21 @ 17:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0