Dag 2 med nya DIETEN

Igår va en UNDERBAR dag tack "S" för min diet!   

Den är skiiitgod å bra! 

Fan är konstant MÄTT MEN man måste komma ihåg att äta!

Det känns som när en fd väninna vägde sin mat enligt Viktväktarna DOCK är

inte detta det jag käkar, jag käkar "snygga S" dieten!   HAHA där fick den ett namn!

Idag såg jag att min sambo tog in SENA posten igår då han kom hem men tyvärr sa han inget...

Min BREVBÄRARE har börjat lämna ut posten efter 14 på dagarna WTF !!!  

IRRITERANDE så NU FÖRST såg jag att min planerare rökt på nu igen på mitt älskade

jobb mitt söta lilla varulager.   

BRA där jag vill inte vara ledig en hel månad jag bad om 2 veckor....  SUCK..........!!!

Så idag då jag MÅSTE göra tusen saker då jag egantligen vill droga ner mig å

sova hela dagen med knät så skall jag behöva ringa å muttra på honom oxå.... LAGOM KUL!


JÄVLA OLLON va irriterande!



Kommentarer
Postat av: Nyfiken!

Berätta vad är det för diet som man kan hålla sig mätt på? Låter för bra för att vara sant ju. =)

2011-04-07 @ 14:03:36
Postat av: E

Denna är DOCK skriven för mig :-)



Innan frukost: Stort glas vatten med en halv pressad citron.



Frukost: En kopp kaffe. En frukt. Protein av något slag (skinka, rostbiff, bönor) och keso till det. Ev en skål med naturell youghurt med lite russin.



Lunch: Stort mål mat med mkt protein och grönsaker. Lite kolhydrater (pasta eller potatis). En frukt som efterrätt (undvik banan). Två stora glas med vatten att dricka.



Mellanmål: Smoothie. Keso och frukt. Blåbärssoppa går bra. Ha gärna kanel på frukten eller keson. En kopp kaffe. Två stora glas med vatten att dricka.



Middag: Grönsaker, lite lättare protein och inte så mkt. Ett glas mjölk att drick utöver vattnet som alltid är två stora glas med vatten. Blanda gärna frukt och grönsaker på tallriken. Som dressing kan du blanda lätt creme fraiche med kryddor.



Efterrätt: Keso och frukt. En liten bit mörkmörk choklad. Skål med fil och honung.



Försök att inte äta något sent på kvällen. Om du blir sugen - frukt!



Sen tänk på att mkt innehåller socker. Kolla förpackningarna. Blir du sockersugen så tuggar du EXTRA tuggummi med fruktsmak. Det är ditt nya godis. Undvik kolhydraterna så gått det går. Intervallträna



2011-04-08 @ 07:46:40
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0