*Trallar*

Ja då va man hemma igen då efter en Birka-tripp den va NICE!!!!

DOCK besviken på skaldjursbuffén då HUMMERN tog slut innan ja hann få någon....

LAGOM ARG ja var....  

OCH varför skall folk ha med sig sina AVKOMMOR på sånna båtar!!!

Fast om ja tänker efter ser jag hellre avkommor än FYLLTRATTAR som

det oxå fanns gott om... ett gäng från Dalarna som skämde ut sig å va

skrikiga å sviniga och ja va FRUKTANSVÄRT nära på att gå å klippa till

2 av dom....


Klev upp då klockan ringde 8.30 och satte oss och åt en underbar frukost

medans båten åkte se havet då man äter är INTE helt fel måste jag säga :-)

Efter frukost va vi in och badade på SPALOUNGEN med min sambo och våran

kompis J oxå SHIT va nice å ha nästan hela avdelningen för oss själva!

Jag satt naken i Birkas underbara bastu och tittade ut över havet

och vinkade till båtarna som for förbi nedanför bryr mig faktiskt

inte om nån såg allt kändes så jävla avslappnat och bredvid i bastun

satt en äldre dam och gjorde samma sak.

Det skillde säkert 35-40 år mellan oss men det spelade liksom ingen roll

utan hon bara flinade och vinkade hon oxå.



Resan va UNDERBAR och det blir en till inom 1-2 månader då vi handlade ihjäl oss i TAXFREEN  :-)









Kommentarer
Postat av: Tove

Härligt att ni hade en bra resa!

Om ni prickar den andra när jag är i Sthlm får ni gärna säga till :)

2010-09-29 @ 11:43:16
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0