SLETEN!!!!!

Ja ja då har man slitit häcken av sig denna helg då...

Men appråpåååå HÄCK alltså jag är lite lätt överviktig MEN idag

såg jag en tjej som TOG IN ÅRETS FETMA-PRIS....!!!

ALLTSÅ hon hade typ cykelbyxor med STRING under å dom celluliterna som bodde på DET arslet dom FRODADES som kånkelbären på en höggravid... SHIIIIIIIIIIT!!!    Å det va hypnotiserande oxå fan va det gungade jag höll på att köra av vägen...ojojoj säger ja bara....

TUR för mig va att jag hade ätit för flera timmar sedan för jag höll på att spy. Stackars människa alltså LED med henne så nu har ja ångest över att jag skrev detta men men    HAVE TO POST IT ON THE WALL ANYWAY..,,,,
  


Kommentarer
Postat av: Staffan Westerström

Underbart

2010-09-12 @ 20:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0