Nån har snott min UTELIGGARE!

Jag har en favvouteliggare som brukar ligga och chilla på samma ställe

varje kväll å nu är han borta så jag undrar om det finns någon

svart marknad där min uteliggare kan ha blivit eventuellt kidnappad och/eller såld...

Ytterst bekymrad över detta och VÄLDIGT STÖTT av att någon har snott honom!

Så om ni hittar en man i 45 års ålderna som ser rätt så risit ut och brukar ligga vid Stureplan

bland alla äckliga överklass människor som behandlar honom som skit och inte ens kan

tända hans cigg!!!  

Jävla EGON! 

Sånt beteende äcklar mig... att människor kan se ner på en människa på det sätter

för OM han hade haft en snygg kostym så DÅ HADE NI TÄNT HANS CIGG alt om det

varit ett billigt kjoltyg till brud....  

Så fruktansvärt FULA människor ni är!


Så säg till mig så att jag får veta hur han mår å så om ni vet vad som hänt honom...  

För jag BRYR mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0