Gråter,,,,ALKOHOL förstör så mycket!!!!!

Varje morgon läser jag olika bloggar och ibland även vänners bloggar....

Denna morgon hittade jag världens sorgligaste musikvideo och tårarna som faller tar inte slut...

Älskar denna person för denna video men jag gråter av min saknad till mina föräldrar..

Jag vet att personen ser sig som den ena i dessa 2 karaktärer och jag förstår...  

Själv ser jag ju mina föräldrar... 

Jag tänker på det min mor sa till mig 2 veckor innan hon försvann ifrån alla oss som

älskade henne så innerligt... Hon sa:   

Jag kommer aldrig att sluta älska den mannen du ser som din far.... han var/är min största kärlek...

Min värsta rädsla var att få ett samtal om att någon hittat honom nersupen och död i något dike,

som skönt är så blev inte fallet utan han repade till sig,,, Skaffade nytt jobb och skötte sig galant även

på sitt nya jobb liksom han alltid gjort på sitt andra...

Men så brast hans hjärta en dag på jobbet i maj 2008.... Han hade då saknat min mor i 4 år och en månad.. 

Den enda glädjen jag har av detta är att dom fick vara tillsammans igen och denna gång UTAN SPRIT!

Jag hatar alkohol lika mycket som jag hatar andra droger, det folk inte förstår är att alkoholen är ett gift

som förstört familjer i flera generationer överallt i världen....   Varför kan inte bara folk fatta vad fan dom håller på med och sluta helt i tid!

Själv har jag inte problem med att veta då jag skall sluta dricka men jag har slutat sedan jag blev

tillsammmans med min nuvarande sambo... I vinter blir det 2 år utan alkohol och jag klarar mig

galant. Jag är ute på restauranger precis som alla andra jag kan gå på krogen helt nykter utan

problem.. Förstår inte vad det är för fel på folk som inte kan gå ut nykter....





Kommentarer
Postat av: Puff

mjotack....funderar på å sluta jag oxå... har lixom arvet i mig att bli alkis. kanske dax å sluta innan det är försent.. Dessutom innehåller det ändå bara en massa extra kalorier :S

2010-09-13 @ 15:58:21
URL: http://metrobloggen.se/pygmepuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0