270.000 nynazister i Sverige?

Ja var det inte 270.000 röster som SD fick?

Alltså har vi en massa nynazister i Sverige ska det va så?

Är det ett sådant land vi skall leva i där nazismen kan få fäste än en gång...

Räcker det inte med att Sverige har stått till förfogande för deras skit en gång....?!?

Å om ni inte fattar vad jag menar då kan jag ju säga att vi lät dom bryta malm här och stödde

dom till viss del pga feghet....

Visst jag kan ha en hel del tankar och funderingar ibland varför Sverige skall föda en massa as på kåken som

inte ens är medborgare alt har dubbla medborgarskap men det är för att jag vet vilken bra mat dom får,

hur bra dom har det medans våra äldre lever på hundmat på ålderdomshemmen... 

Men då kan man ju fundera på vart man skall göra av alla SVENSKA förbrytare....  

Jag anser att man kan skeppa iväg skiten till ett Thailändskt fängelse där dom kan ruttna å få känna

på hur det känns att sitta av ett straff och inte va på vandrarhem/svenska kåken och njuta av tillvaron

och ha en massa förmåner som fri kabel tv och fri mat...


Nej fy fan för er som röstade på SD....... Hur fan tänker ni?

Jag hoppas era barn kommer hem med Aschmed alternativt blir homosexuell av era värderingar

så att ni får stå där och se era KOMPISAR hata/spotta på era barn....


Kommentarer
Postat av: Puff

Yay, skapar ju massa jobb för thailändarna desstuom! asbra =)

2010-09-20 @ 09:57:39
URL: http://metrobloggen.se/pygmepuff
Postat av: Majso

JUST DET!!!!

Man blir inte lite ledsen i ögat! :/

Puss & Kram

2010-09-20 @ 10:10:07
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: Johnny

Som det sas igår.. SD kommer inte ha mycket att säga till om i slutändan.. Det folk inte tycker om är att ett främlingsfientligt parti kommer in i våra styrande salar. Att det finns så många som stöder ett parti som har grunderna inom nynazismen. Och jag hoppas att båda blocken håller sina löften och håller SD utanför. Sen får folk tycka vad dom vill. Men att folk inte lärt sig vad nazismen lett till är skrämmande.. Vart höll alla hus när historie timmarna gick i skolan? Detta är brunskjortor i kostym..

2010-09-20 @ 10:12:10
Postat av: lena

Jag håller med dej fullständigt!

2010-09-20 @ 13:46:02
Postat av: Micke

Du kan ju inte mena allvar, som tror att alla som röstat på SD skulle vara nazister?

jag tror att en stor del är protest-röstning, folk som är så jävla trötta på de sk etablerade partierna och deras menlösa försök att styra detta land, och tydligen räckte det med typ 20 mandat till SD (förmodligen ingen påverkan alls) för att hela Sverige skulle få hicka inte minst kommunisten Ohrly..."jag tänker inte vara i samma rum som Åkesson..snyft" Om hans politik var så bra hur kan det då komma sig att de fick färre än SD?

2010-09-21 @ 06:56:23
Postat av: Prinsessan

Jag anser att dom har en hel del bra saker i sitt partiprogram MEN det har alla.



Sedan att dom först svärtar ner homosexuella och sedan tycker att dom skall valfiska röster genom att klanka ner på muslimer tycker jag är avskyvärt....! Då jag har både homosexuella och muslimska vänner.



Sedan är dom fruktansvärt fientliga mot invandring oxå vilket inte är rätt i alla former... DOCK kunde Sverige stänga sina gränser LITE för att slippa få in folk som vi utvisat men dom som verkligen behöver komma hit för att få tillbaks andan måste ju få leva dom oxå?

2010-09-21 @ 09:04:34
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0